ΜΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η μη ολοκλήρωση της παραγγελία μπορεί να γίνει για τους κάτωθι λόγους:
Το αυτόματο σύστημα ενημέρωσης της διαθεσιμότητας των προϊόντων να μην έχει ενημερώσει για τεχνικούς λόγους την υπάρχουσα διαθεσιμότητα αφού είναι αυτοματοποιημένη διαδικασία συνδεδεμένη online με το κατάστημα.
Σε περίπτωση που προκύψουν ταυτόχρονες πωλήσεις στο συγκεκριμένο προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η διαθεσιμότητα να μην είναι δυνατή να εξυπηρετήσει τις ταυτόχρονες παραγγελίες.
Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία του πελάτη και δεν υπάρξει απάντηση σε προσπάθεια επικοινωνίας τότε η παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της επιχείρησής μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία με τον πελάτη (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή για παράδειγμα τα στοιχεία που έχει καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ/ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ – ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν από τον πελάτη, ζητώντας είτε την αντικατάστασή τους είτε την πλήρη επιστροφή των χρημάτων, μέσα στην αποκλειστική προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παράδοσης αυτών, με βάση τα έγγραφα παραλαβής, υπό την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους πιο κάτω όρους.
- Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει προς τούτο την επιχείρησή μας εγγράφως. Η έγγραφη αίτηση επιστροφής – ανταλλαγής να μην υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, με βάση τα έγγραφα παραλαβής.
- Όλα τα προϊόντα από επιστροφές και ανταλλαγές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική τους κατάσταση, κατάλληλα προς πώληση χωρίς να έχει η συσκευασία ανοιχθεί ή αποσφραγιστεί.
- Σε περίπτωση λάθους της επιχείρησής μας, η επιστροφή γίνεται δεκτή εφόσον ειδοποιηθούμε εντός 24 ωρών από την παραλαβή των προϊόντων. Σε αυτήν την περίπτωση επιστρέφονται πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
- Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους της επιχείρησής μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων ενώ με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης.
- Οι επιστροφές των χρημάτων στους πελάτες γίνονται σε διάστημα εντός τριάντα (30) ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.
- Για την επιστροφή των χρημάτων θα πρέπει ο πελάτης να δηλώσει στην επιχείρησή μας το λογαριασμό στον οποίο επιθυμεί να γίνει η κατάθεση.
- Για τις επιστροφές/αλλαγές το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Απόδειξη Λιανικής, Δελτίο Αποστολής).
Πριν την επιστροφή του προϊόντος ο πελάτης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την επιχείρησή μας στο mail μας [email protected]
Αν το επιστρεφόμενο προϊόν τηρεί τα παραπάνω κριτήρια, ο πελάτης μπορεί ελεύθερα να το αποστείλει πίσω σε εμάς για αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
ΠΡΙΝ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΔΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΦΘΟΡΕΣ Ή ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΝΑ ΑΡΝΗΘΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ. Ο ΜΕΤΑΦΟΡΕΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.
ΑΚΥΡΩΣΗ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας και πριν την αποστολή των προϊόντων, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει να ακυρωθεί η παραγγελία μέσω e-mail ([email protected]) ή τηλεφωνώντας στα +306909925402 και +306946068683.
Εάν ο πελάτης επιθυμεί να αλλάξει τροποποιήσει την παραγγελία του, προ της αποστολής αυτού, θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Επιχείρησή μας στα τηλέφωνα +306909925402, +306946068683 ή μέσω e-mail ([email protected]).
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
Σε περίπτωση που το παραδοθέν προϊόν, δεν είναι αυτό που παραγγέλθηκε, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στα τηλέφωνα +306909925402, +306946068683 ή μέσω e-mail [email protected],ώστε να προγραμματιστεί η παραλαβή του λανθασμένου προϊόντος με έξοδα που θα επιβαρύνουν την επιχείρησή μας και να συμφωνηθεί η παράδοση του σωστού προϊόντος.
Ρητά διευκρινίζεται με τους παρόντες ειδικούς όρους ότι η επιχείρησή μας δεν ευθύνεται για παρενέργειες και ζημίες από τη χρήση παραγγελθέντων προϊόντων που οφείλονται σε λανθασμένη επιλογή προϊόντων από τον χρήστη/αγοραστή, απρόσεκτη ή λανθασμένη χρήση των προϊόντων ενώ η ευθύνη της επιχείρησή μας στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος περιορίζεται στην υποχρέωση αντικατάστασης αυτού, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής προϊόντων, κατά τα ανωτέρω.
ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΟΡΟΥ
Σε περίπτωση που κάποιος από τους όρους της παρούσας κηρυχθεί με οποιονδήποτε τρόπο (νόμος, δικαστική απόφαση κλπ.) άκυρος, οι λοιποί όροι εξακολουθούν να ισχύουν.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Η επιχείρησή μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί, επεκτείνει, βελτιώνει και να διευκρινίζει περαιτέρω τους Ειδικούς Όρους Χρήσης χωρίς περιορισμούς και προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες. Οι όροι παραγγελίας και πώλησης που εκάστοτε ισχύουν είναι οι όροι που ο αγοραστής έχει αποδεχθεί προ της τοποθέτησης της παραγγελίας του.
ΙΣΥΟΝ ΔΙΚΑΙΟ – ΔΩΣΙΔΙΚΙΑ
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε μέσω του www.zestcosmetics.gr διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Κάθε διαφορά σχετικά με το σύνολο ή οποιονδήποτε όρο των όρων Χρήσης υπόκειται στα δικαστήρια της Αθήνας.
Oι παραπάνω όροι ισχύουν μόνον για αγορές & παραγγελίες εσωτερικού (Ελλάδα). Για παραγγελίες εξωτερικού, η επιχείρησή μας θα επικοινωνήσει άμεσα με τον πελάτη μέσω mail προκειμένου να του γνωρίσουμε τις ισχύουσες προυποθέσεις και όρους της συγκεκριμένης συναλλαγής (έξοδα αποστολής, τρόπο αποπληρωμής τιμήματος, χρόνος παράδοσης κλπ).